"being myself is a weakness,looking to myself is a shame,knowing myself is a failure.."

Followers

Saturday, 1 February 2014

plz say something,I'm giving up on u

Assalamualaikum sume..

Pekabar sume?hrp epi la dgn org2 tersyg..:)
hr ni cuti pjg sempena Tahun Baru Cina..hehhe..
rmai ak tgk g bercuti n mcm2 lg..kebetulan,adik ak pon br jer bertunang smlm..hmm
ape lg,seakan ad perasaan sebak,tkot n malu dlm ati nih.hmm..yela,adik dh nk kawen,ak ni x kawen2 lg..hahaha..sdeh wei..

pape pon,kembali ke realiti,sorg abg yg ak knal dkt 3-4 bln lps dh mula mendiamkn diri...in fact, dia xpnah msj ak lg pon..setiap kli,ak je yg msj dia dlu..dia xpnah nk msj ak dlu..hmm

for intro,ak knal abg tu secara xsengaja kt sebuah event..ntah mcm mne,ktorg rse serasi w/pun klo nk diikutkn,bkn la spt yg ak idamkn..tp,oleh sbb mse tu dia pndai jage ati ak,ak jd syg kt dia.
mse 1st month, ak g umah dia..amik dia..g jln2..hmm..kdg2 pnat r gak..tp,klo dh syg,ak sangup wei..uhuhu..

msk bln kedua,ak msj,dia kate dia bz..xleh jmpe..sgt2 bz..ad outstation dbsgnya..so,ktorg skdr bermsj jer..

msk bln ketiga,msj pon dh jrg..ble ak msj,lmbt dia bls..tp,xpela.aslkn dia bls..ak sgt rndu kt dia time tu..:( ...sjk ak jmpe dia,ak tekad,ak xnk cr org len dh..hmm..smpai la satu mse,ak sgt rndu kt dia..ak g area umah dia snyap2..ak msj,dia ckp dia xde kt umah..ak sdeh wei..smpai ati dia ckp cmtu jer...ap la slhny klo dia suh ak tgu dia kjap sementara dia blk..huhuhu...ak blk dr umah dia..mmg sdeh..ckit pon dia x rse sian kt ak..x hrgai ak..

esok ny dia msj n mntk maaf..ak pon,ok jela..ak xsuke gadoh2..dan ak mmg dh syg kt dia..huhuhu..
oleh sbb dia kate dia bz,ak xkco dia dh..ak xmsj dia dh..seminggu skali jer ak msj..dan setiap kli,ak jela yg msj dia dlu..tany kabar..huhuhu..

smpai la satu tahap,ak ckp 'ak xmo dh tany dia bz ke x..' biar la dia yg msj ak klo dia nk jmpe ak..ntah mcm mne,dia htr msj pjg mntk maaf....hmm

ak ni lak s/one yg mudah melted ble ad abg2 mntk maaf n bg ayat2 manis..huhuhu..xpela..ak mengalah jela...

dan slps peristiwa itu,xde ap msj pon dia htr kt ek..tnay kabar pon tidak..ak pon dh mls nk msj dia,w/pon ak sgt rndu kt dia..:( sdeh wei..

ak xhrpkn duet or bnda2 mhl dr dia..ak cume hrp nk jmpe dia lg..nk lepak dgn dia..nk share citer dgn dia.nk mnja2 dgn dia..tlg la msj ak n tany hal2 ak...spt mne ak salu tany dia dlu..hmm..ya Allah, ap kah perasaan ini yg ko uji kn ke ats aku..hmm..

plz,say s/thing coz i'm giving up on u..:(